در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با استاندار اردبیل اعلام شد/کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در استان اردبیل
چهارشنبه 1 شهریور 1402

وحید خاوه ای معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف عمرانی، زیرساختی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی برای حمایت از مناطق محروم استان اردبیل در 3 سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ خاوه ای در سفر یک روزه و دیدار با سید حامد عاملی استاندار اردبیل گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان های گرمی و انگوت به عنوان منطقه هدف و در شهرستان های خلخال و کوثر و مشگین شهر به عنوان مناطق ویژه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی فعالیت می کند.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: در راستای تأمین مسکن نیازمندان، ۱۵۰۰ واحد در برنامه ریزی ها دیده شده است که از این تعداد ۷۰۰ واحد تحویل شده و مابقی واحدها هم در حال ساخت است.
وی افزود: به‌تازگی نیز در جریان سیل گرمی، ۵۰۰ واحد از خانه‌های سیل‌زدگان توسط بنیاد مستضعفان تعمیر و بازسازی شده است.
مدیرعامل بنیاد علوی به اقدامات متعدد حمایتی این بنیاد در خصوص توزیع بسته های غذایی برای مادران باردار و نیازمند اشاره کرد و افزود: این کمک‌ها به‌طور متمرکز به کمیته امداد واگذار و از طریق این بنیاد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
معاون بنیاد مستضعفان در ادامه تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر و چندقلو یادآور شد: در این خصوص نیز بدون سقف، حمایت‌های لازم در خصوص تأمین مسکن این خانوارها انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: توانمندسازی محرومین به عنوان سیاست محوری بنیاد علوی مورد توجه بوده است و برای ایجاد اشتغال خرد و روستایی و‌ درآمد پایدار برای محرومین تسهیلات و حمایت های لازم انجام می گیرد.
استاندار اردبیل نیز ضمن قدردانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و حمایت های بیشتر بنیاد مستضعفان در حوزه های آموزشی ، بهداشت، اشتغال و غیره این استان را خواستار شد.

www.alavi-bonyad.com/9107/ 2