اولین همایش مجریان و تسهیلگران بنیاد علوی برگزار می شود
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

بنیاد علوی در راستای اجرای تحقق شعار سال، اولین همایش مجریان و تسهیلگران سراسر کشور از ۲۲ تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری ، با حضور رییس بنیاد مستضعفان، اعضا هیئت مدیره ،معاونین و مدیران بنیاد علوی در مجتمع فرهنگی-ورزشی امام خمینی  در تهران برگزار می کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ محسن مردعلی جانشین مدیرعامل و معاون برنامه ریزی و تجهیز منابع بنیاد علوی ضمن تبیین برنامه های این دوره آموزشی گفت : با عنایت به نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر آن شدیم تا اولین دوره آموزشی را با حضور مجریان و تسهیلگران این بنیاد برگزار کنیم تا در راستای تحقق منویات معظم له،  گام های اجرایی این رهنمود ها را محکم برداریم .

عضو هیئت مدیره بنیاد علوی افزود: تبیین فعالیت های توانمند سازی اقتصادی، سلامت، آموزش و مهارت، مفاهیم و مهارت های تسهیلگری، اخلاق اسلامی در کسب و کار، اصول و فنون مذاکره، آشنایی با سامانه ها و ابزار و تکنیک های تسهیلگری از سرفصل های مهم این درو ه آموزش است که با حضور اساتید برجسته و متخصص هر کدام از حوزه ها تدریس و آموزش داده خواهد شد.

جانشین مدیرعامل بنیاد علوی عنوان کرد: این دوره آموزشی به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی- ورزشی امام خمینی (ره) بنیاد علوی با حضور مجریان و تسهیلگران برنامه های بنیاد از سراسر کشور 22 الی 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مردعلی تاکید کرد: هم راستا با برنامه های آموزشی و بیان مسائل تخصصی، حضور روانشناسان و متخصصان حوزه های تسهیلگری و برنامه های جانبی فرهنگی  ورزشی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این دوره آموزش است.

www.alavi-bonyad.com/11675