اولین اردوی دانش آموزی بنیاد علوی با رویکردی جدید برگزار شد
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

اردوی دانش‌آموزی شهید احمدی روشن ویژه دانش آموزان پایه هشتم با شعار” تلاش برای کشف یک راز بزرگ” در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ این اردو به عنوان الگویی برای سایر گردهمایی های دانش آموزان نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش: این اردو در بخش اول بر مبنای کار گروهی؛ مسابقه محور و سرشار از برنامه‌های مختلف آموزشی،تفریحی، ورزشی، فرهنگی و… بود  و پس از آن نيز مجموعه فعالیت های محتوایی و کارگاهی گروهی با نوجوانان با روش حله مسئله‌ انجام شد.

این گزارش می افزاید: هدف از روش حل مسئله افزایش سطح توانایی دانش آموزان است تا آن ها بتوانند مسائل پیرامونی، فردی و گروهی خود را حل کرده و با مشکلات اطراف خود فعالانه برخورد کرده و عنصری اثرگذار باشند.

بنیاد علوی در طول برگزاری اردوی دانش آموزی؛ میزبان میهمانان ویژه ای همچون یک دانش آموز نخبه، یادگاران دفاع مقدس و برخی جوانان خارج از کشور  بتازگی مسلمان شده اند، بود که با استقبال ویژه دانش آموزان مواجه شد.

در این مرحله دانش آموزان در قالب گروه های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در انتهای اردو، گروه های برتر جوایز بسیار ارزنده و نفیسی را دریافت کردند و به نفرات برتر گروه ها نیز هدایا و جوایزی اختصاصی یافت.

خاطرنشان می سازد: در این دوره ۱۰۰ دانش آموز  از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت از سه استان تهران (شهرستان های تهران)، البرز و مرکزی در مجموعه فرهنگی- ورزشی امام خمینی (ره) حضور داشتند که اختتامیه آن با حضور مدیران و مسئولین بنیاد علوی برگزار شد.