اعلام فراخوان همکاری بنیاد علوی با گروه های جهادی و مردمی در سراسر کشور
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

مرکز هماهنگی حرکت های مردمی و جهادی بنیاد علوی با انتشار فراخوانی گروه های مردمی و جهادی را برای همکاری با این موسسه در سه حوزه اقتصادی، درمانی و آموزشی به مشارکت دعوت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، گروه های مردمی و جهادی می توانند جهت همکاری در سه محور ، توانمندی اقتصادی ، ارتقای عدالت آموزشی و توسعه و ارتقای سلامت با این موسسه همکاری کنند.

محورهای حوزه  توانمندی اقتصادی مشتمل بر توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی خرد-خانگی (تا 2 نفر شاغل) ، توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی کارگاهی-خرد (تا 7 نفر شاغل)، احیا و توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی بنگاهی کوچک (تا 20 نفر شاغل) ، توسعه بازار کسب و کارها،حمایت از احیای قنوات، آموزش، مهارت آموزشی و مشاوره شغلی.

محور توسعه و ارتقای سلامت نیز شامل: بسته خدمات بیماری های چشمی (ویزیت، درمان و عمل جراحی )، بسته خدمات بیماری های دهان و دندان (ویزیت و درمان )، بسته خدمات مادران باردار و شیرده و بسته خدمات سلامت مبتنی بر فناوری های نوین (ویزیت برخط ، آموزش حضوری و مجازی) و محور ارتقای عدالت آموزشی نیز شامل ارتقای علمی و تربیتی دانش‌آموزان مستعد، ارتقای مهارتی جوانان مستعد، برگزاری رویداد، جشنواره‌ها، اردوهای تربیتی-دینی و سبک زندگی، ارتقای علمی و معرفتی معلمان، آموزش دانش‌آموزان و اولیا بر بستر فناوری‌های نوین و تقویت معنوی مساجد و آموزش قرآن  است.

علاقه مندان می توانند از طریق درگاه خدمات هوشمند سایت بنیاد علوی تا روز 15 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت‌نام در این فراخوان با ورود به صفحه (my.alavi-bonyad.com) و ثبت درخواست در بخش خدمات اجتماعی سایر مراحل را طی کنند.

www.alavi-bonyad.com/11655