رویکرد اصلی حراست، صیانت از سرمایه های اجتماعی بنیاد علوی است
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

در جلسه شورای مدیران با حضور رییس هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی، رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان، معاونین و مدیران بنیاد علوی، آئین تکریم و معارفه مدیر حراست بنیاد علوی انجام شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ محمود عسگری آزاد رئیس هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی در این مراسم گفت: خدمات و تلاش های مدیریت حراست در این مدت قابل تقدیر است و امیدواریم مدیریت جدید حراست در حفظ و صیانت از دستاوردهای کسب شده موفق باشد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی با اشاره به فعالیت دقیق و با اهمیت حراست افزود: حفظ انسجام سازمانی و آرامش مجموعه های پرتلاش یکی از وظایف مهم حراست است که این انتظار به بهترین وجه انجام شده است.

عضو هیئت امناء بنیاد مستضعفان تصریح داشت: شفافیت از جمله اولویت های بنیاد علوی در فعالیت ها و تصمیمات در دوره تحولی جدید است که با جدیت این موارد دنبال خواهد شد.

محمدرضا موفقی رییس مرکز حراست بنیاد مستضعفان در این جلسه گفت: حفظ سرمایه اجتماعی کسب شده و مراقبت از اعتماد عمومی در بنیاد علوی از موضوعات مهمی است که با از آن صیانت کرد.

رییس مرکز حراست بنیاد مستضعفان تاکید کرد: تعامل با مردم و حفظ شانیت مجموعه وظیفه تمامی مدیران و کارکنان است که باید در اولویت برنامه های بنیاد علوی قرار بگیرد.

وی با اشاره به مباحث خود کنترلی عنوان کرد: شفافیت و حفظ سلامت مجموعه ای که اعتماد مردم را به دنبال دارد، مورد تاکید است.

همچنین اطلاع رسانی صحیح و مطابق با واقعیت که امیدآفرینی نشاط اجتماعی را در پی دارد از دیگر مباحثی بود که وی در این جلسه مطرح کرد.

در این جلسه محمدرضا شریف به عنوان مدیر حراست بنیاد علوی معرفی و از خدمات محمدرضا سمیع پور قدردانی شد.

یادآور می شود در این جلسه سید محسن کالوندی نیز به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بازرسی معرفی شد.

www.alavi-bonyad.com/11662