برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای گمنام در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره)
جمعه 14 اردیبهشت 1403

در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت دومین سالگرد خاکسپاری پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط‌ عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در این مراسم «محمود عسکری آزاد» سرپرست بنیاد علوی، سید محمد آقامیر رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان لواسانات حضور داشتند.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از اجرای برنامه‌های آموزشی دینی و مذهبی، علمی و مهارتی برای جوانان مستعد در مناطق محروم خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد علوی برای تربیت نسل های جوان در تراز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما در بنیاد علوی موسسه‌ای تحت عنوان آموزش و تربیت را تشکیل دادیم تا در مناطق محروم، برای جوانان و نوجوانان مستعد، برنامه‌های آموزشی دینی و مذهبی، علمی و مهارتی داشته باشیم.

عسکری آزاد افزود: بنیاد علوی در این‌خصوص برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام و منابع مناسبی را اختصاص داده است تا با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش بتواند برنامه‌های خود را به سرانجام برساند.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی اضافه کرد: مرحله‌ای از برنامه‌های آموزشی که در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) لوسانات انجام می‌شود

همچنين محمد آقامیر رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) عنوان کرد: این مجموعه بنا بر تأکید، سفارش، هدایت و راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم محرومان و دانش‌آموزان، امکاناتی را فراهم کرده است تا بتواند در جهت رفاه، آسایش و آموزش و کسب و ترویج مهارت‌های زندگی در خدمت جوانان باشد.

وی افزود: همزمان با سوم خرداد (سالروز آزادی خرمشهر) راهپیمایی خانوادگی ۱۰ هزار نفری همراه با مراسم بزرگداشت سوم خرداد و مسابقات و برنامه‌های جانبی، در اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

یادآور می شود مراسم بزرگداشت شهدا با روایتگری، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی همراه بود‌.