در دیدار خاوه ای با فرمانداری ویژه شهرستان طبس اعلام شد/اقدامات اثرگذار بنیاد علوی در محرومیت زدایی خراسان جنوبی
چهارشنبه 25 مرداد 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در دیدار با معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان طبس با تشریح خدمات بنیاد به محرومین در این استان گفت: بنیاد در تمامی حوزه های زیرساختی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی ، فرهنگی و … در کنار محرومان این منطقه خواهد بود .
به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، وحید خاوه ای در ابتدای سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی در شهرستان طبس با علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهر دیدار و گفت وگو کرد.
خاوه ای در این دیدار گفت: تامین مسکن محرومین، ساخت واحدهای آموزشی مورد نیاز، بهسازی و تکمیل فضاهای آموزشی، احیاء و لایروبی قنوات، کمک به بهبود بهداشت و درمان، تامین تجهیزات و ادوات بهداشتی از جمله اقدامات بنیاد در طبس و نقاط دور افتاده این شهر است.
وی همچنین با اشاره به کمک‌های عمومی در سطح کشور گفت: بنیاد علوی در حوزه مراقبت از مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه، کمک های اثرگذاری را در مناطق محروم کشور از جمله خراسان جنوبی انجام داده است .
مدیرعامل بنیاد علوی در خصوص کمک به اشتغالزایی مناطق محروم نیز توضیح داد: آماده همکاری در حوزه گردشگری و سیاحتی برای آموزش و تقویت در پذیرایی از مسافران و گردشگران به منطقه با محوریت تقویت بوم گردی هستیم که این امر مستلزم مشارکت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان است .

www.alavi-bonyad.com/9059