در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به استان خوزستان مصوب شد/اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار به طرح های در حال احداث شهرستان ایذه
چهارشنبه 11 مرداد 1402

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار به طرح های ایجادی و در حال احداث شهرستان ایذه منطقه تحت رسیدگی بنیاد علوی از مصوبات سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد علوی به استان خوزستان و شهرستان ایذه بود .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ «وحید خاوه ای» در ابتدای ورود به شهرستان ایذه در مراسم آیین افتتاح 55 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (بر مبنای تفاهم نامه 10 هزار واحدی مسکن محرومان) حضور یافت.

وی در این مراسم با اشاره بر اینکه بنیاد علوی به طور جدی پیگیری های لازم برای انجام مراحل ساخت تا تکمیل و تحویل مسکن محرومان را دنبال می کند، افزود: در طرح ویژه مسکن محرومان استان خوزستان، ساخت و تحویل ۳۱۰۰ واحد مسکونی برنامه ریزی شده که تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد آن تحویل داده شده است.

کلنگ زنی طرح آبخیزداری شهرستان ایذه یکی دیگر از برنامه های مدیرعامل بنیاد علوی به این شهر بود، این طرح با پژوهش و بررسی های انجام شده در پنج نقطه و با هدف تسهیل در امر کشاورزی مردم مناطق محروم اجرایی می شود.

وی در ادامه با عزیمت به روستاهای صعب العبور از نزدیک در جریان اجرا و پیشرفت تعدادی از پروژه ها در حوزه های زیرساخت، راه، آب رسانی، آب خیزداری، اشتغال زایی، آموزشی و… قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد علوی همچنین در روستاهای فالح، سوسن شرقی، سوسن غربی و مُمبین توقف و با مردم خونگرم و محروم آنجا دیدار و گفت وگوی صمیمی داشت .

www.alavi-bonyad.com/8794