مدیرعامل بنیاد علوی در دیدار با استاندار اعلام کرد/ کمک 130 میلیارد تومانی بنیاد علوی برای محرومیت زدایی استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته
سه شنبه 10 مرداد 1402

وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنیادعلوی سال گذشته برای اجرای پروژه های مختلف محرومیت زدایی در این استان شامل مسکن، زیرساخت، راه، آبرسانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و غیره، ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ خاوه ای در ابتدای سفر یک روزه به چهار محال و بختیاری در دیدار با غلامعلی حیدری استاندار همچنین اظهار داشت: پروژه های بنیاد در شهرستان اردل (بخش میانکوه) تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و ان‌شاالله مردم ثمرات آن را در زندگی خود احساس خواهند کرد.
وی در ادامه سهم محرومین استان چهارمحال و بختیاری از تفاهمنامه های ۱۰ و ۲۰ هزار واحدی مسکن و همچنین اختصاص مسکن به خانواده های پرمعلول را ۱۲۰۰ واحد اعلام کرد و تصریح داشت: تاکنون بیش از نیمی از آن ها تحویل داده شده است.
مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه بنیاد به جدیت موضوعات فرهنگی و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم را دنبال می کند، افزود: تمامی پروژه های نقاط محروم کشور به پیشنهاد مسئولان همان مناطق است .
به گفته خاوه ای، هدف بنیاد به عنوان پیشران محرومیت زدایی، کار و آبادانی در مناطق محروم با استفاده از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی است تا آنها کار را به پیش ببرند.
وی در ادامه توزیع ۳۶ هزار بسته های سلامت و معیشتی در سال های اخیر، توزیع ۷۰۰ کمک هزینه ازدواج با کمک کمیته امداد امام خمینی، کمک های بلاعوض به مددجویان بهزیستی و اهدای بسته های سلامت مادران باردار و شیرده در مقاطع مختلف را از جمله اقدامات انجام شده بنیاد علوی در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات و تلاش های اثرگذار بنیاد علوی در مناطق محروم این استان گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته بسیار محسوس است و مردم ثمره و برکات آن ها را می بینند.
حیدری، لبخند رضایت مردم محروم را ثمره فعالیت های بنیاد در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و خواستار ادامه فعالیت های محرومیت زدایی و گسترش آن ها در این استان شد.

www.alavi-bonyad.com/8767