گزارشی از سفر دو روزه مدیرعامل بنیاد علوی به استان های کرمان و هرمزگان/ بازدید از پروژه های زیرساختی و عمرانی مناطق تحت پوشش بنیاد علوی
شنبه 7 مرداد 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر دو روزه به استان کرمان، ضمن دیدار با استاندار و مسئولان استانی، در جلسه ای با حضور 35 گروه جهادی فعال در حوزه های محرومیت زدایی شرکت و در خصوص مسائل مطرح شده مطالبی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، سفر به  شهر «نرمانشیر» از دیگر برنامه های «وحید خاوه ای» بود. وی در نشستی با حضور فرماندار و مسئولان شهری شرکت کرد، گفت وگو در خصوص پروژه های در حال اجرا، مسائل و مشکلات این منطقه محروم و مساعدت های بنیاد محورهای این جلسه را در بر می گیرند.

مدیرعامل بنیاد علوی سپس از روند اجرای برخی پروژه‌ها از جمله پروژه «مبلمان شهری» در «نرمانشیر» بازدید کرد.

خاوه ای در مسیر سفر به شهر «ارزوئیه» در جمع عزاداران روستای «الله آباد» جیرفت حضور یافت .

شرکت در جلسه شورای اداری ارزوئیه با حضور فرماندار و مسئولان شهری، گفت وگو با شهردار بخش «صوغان» در خصوص مسائل این شهر، بازدید از چند روستا و گفت وگو با مردم ، از جمله برنامه های سفر خاوه ای به منطقه ارزوئیه بود.

مدیرعامل بنیاد علوی سپس استان کرمان را به سمت حاجی آباد در استان هرمزگان ترک کرد.

وی پیش از بازگشت به تهران، در طول چند ساعت حضور در حاجی آباد (بخش احمدی) در نشستی با مسئولان بخش احمدی، فرماندار و امام جمعه حاجی آباد، شورای آبادانی و پیشرفت این منطقه حضور یافت.پیگیری مصوبات قبلی و گفت‌وگو درباره وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث مسکن محرومان از جمله برنامه های این نشست بود.

www.alavi-bonyad.com/8676