در نشست مدیرعامل بنیاد علوی با استاندار کرمان اعلام شد/ مساعدت 350 میلیارد تومانی بنیاد علوی برای محرومیت زدایی استان کرمان در سال گذشته
شنبه 7 مرداد 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در دیدار با « محمد مهدی فداکار داورانی » استاندار کرمان اعلام کرد: بنیاد علوی سال گذشته برای اجرای پروژه های مختلف محرومیت زدایی در استان کرمان از جمله زیرساخت، مسکن ، درمان ، آموزش و… 350 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه‌ای» در ابتدای سفر دو روزه به استان کرمان، در دیدار با استاندار با اشاره به تفاهمنامه های ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد، خانواده های پر معلول و سایر نیازمندان، گفت : تعداد 2 هزار و 900 واحد برای محرومان استان کرمان در نظر گرفته شده که تاکنون یکهزار و 700 واحد آن تکمیل شده است.

مدیرعامل بنیاد علوی با تاکید بر تداوم مشارکت بنیاد علوی در رفع محرومیت مناطق کم برخوردار این استان اظهار داشت: «قلعه گنج» اولین منطقه هدف طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد در سطح کشور بوده و در حال حاضر نیز «جازموریان» منطقه هدف تعیین شده است.

وی از «کوهبنان» ،« نرمانشیر» و «ارزوئیه» به عنوان دیگر مناطق تحت پوشش طرحهای بنیاد علوی در این استان نام برد و افزود: بنیاد در نقاط مختلف کشور در حال اجرای طرح های مختلف محرومت زدایی است.

استاندار کرمان هم نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات بنیاد علوی برای محرومین این استان، گفت: خدمات بنیاد تاثیر بسیاری در رفع محرومیت کشور و به ویژه این استان دارد.

وی اولویت فعلی استان را تامین مسکن محرمان برشمرد و گفت: برای ساخت و تکمیل مسکن مشکلات مختلفی وجود دارد که اگر کمک های بنیاد نبود، طرح های محرومیت زدایی به ویژه در بخش مسکن روستایی تکمیل نمی شد.

فداکار در عین حال مساعدت در تجهیز برخی مراکز درمانی در جنوب استان، توجه ویژه به بخش شهداد ، فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت این منطقه و کمک به توسعه زیر ساخت کشاورزی از جمله قنوات را خواستار شد.

www.alavi-bonyad.com/8676