فتاح در کرمانشاه اعلام کرد: واگذاری ۱۴هزارمین واحد مسکونی خانواده‌های پرمعلول با حمایت بنیاد
سه شنبه 27 تیر 1402

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسمی در کرمانشاه، از واگذاری ۱۴هزارمین واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر با مشارکت این بنیاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی،«سید پرویز فتاح» در آیین واگذاری ۱۴هزارمین واحد مسکونى خانواده‌های پرمعلول در سراسر کشور اظهار کرد: امروز در شهر کرمانشاه ۱۴هزارمین مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر که با مشارکت بنیاد مستضعفان، بهزیستی، خیرین و بنیاد مسکن احداث شده، به این عزیزان تحویل شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴ هزار واحد مسکونی دیگر برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در سراسر کشور درحال احداث است، افزود: ما به سمتی حرکت می‌کنیم که هیچ خانواده دارای ۲ معلولی در کشور بدون خانه نباشد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ساخت واحد مسکونی برای معلولان و خانواده‌های این عزیزان دارای ضوابط فنی و مهندسی خاصی است و این واحدها برای سکونت این عزیزان مناسب‌سازی شده است.

بنیاد مستضعفان برای احداث واحدهای مسکونی دارای 2 معلول و بیشتر ، ۵۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی بلاعوض تخصیص داده بود و ۴۷ درصد این واحدها در مناطق روستایی و ۵۳ درصد در مناطق شهری ۳۱ استان کشور احداث شده‌اند.

فتاح در ادامه با اشاره به افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر در روز آینده به خانواده‌های محروم فاقد پوشش حمایتی گفت: این ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه ۲۰ هزار‌ واحدی بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده و خانواده‌های محرومی را که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند هدف خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: صبح فردا طی مراسمی در شهر مریوان استان کردستان واگذاری این ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور اعلام می‌شود و ان‌‌شاءالله تا پایان سال، ۷ هزار واحد دیگر آن نیز تکمیل و به این خانواده‌ها تحویل می‌شود.

فتاح خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای احداث این واحدهای مسکونی علاوه بر کمک بلاعوض ۱۲۰۰ میلیارد تومانی، تمام سیمان و میلگرد مورد نیاز این واحدها را نیز تامین کرده است.

www.alavi-bonyad.com/8390