تکمیل احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی بنیاد مستضعفان در ملکشاهی/ حمایت ١١٥ میلیارد تومانی بنیاد برای محرومیت‌زدایی از ۲ شهرستان محروم ایلام
پنجشنبه 1 تیر 1402

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه سفر به استان ایلام، از ۲ منطقه محروم ملکشاهی و هلیلان به عنوان مناطق هدف طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد در این استان بازدید و تصمیماتی را برای اجرای هرچه سریعتر پروژه‌های آبادانی و پیشرفت این مناطق اتخاذ کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «سید پرویز فتاح» در ادامه سفر به استان ایلام، از ۲ منطقه محروم ملکشاهی و هلیلان به عنوان مناطق هدف طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد در این استان بازدید کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در شورای اداری این ۲ شهرستان، با بیان اینکه بنیاد مستضعفان از سال ۹۸، بیش از ۳۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی در شهرستان محروم هلیلان هزینه کرده، افزود: ارائه ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به مردم هلیلان و توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی در سال گذشته بخشی از اقدامات حمایتی بنیاد و همچنین ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی، مشارکت در ساخت پل جزمان و ساخت ۲۱۳ واحد مسکن محرومان، تنها بخشی از اقدامات بنیاد در حوزه عمرانی این شهرستان بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امسال نیز ۱۵ میلیارد تومان برای تسهیلات قرض‌الحسنه این شهرستان اختصاص یافته، گفت: در جلسه شورای اداری هلیلان اعلام کردیم که بنیاد مستضعفان امسال ٤٠ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبادانی در این شهرستان درنظرگرفته که احداث ۵ زمین چمن مصنوعی، مشارکت در اجراى طرح‌های هادی روستائى، احداث راه‌های روستایی و ارتقاء مبلمان شهری، بخشی از این اقدامات است.

به گفته فتاح در جلسه صبح امروز مقرر شد بنیاد تامین بخشی از آسفالت و سیمان مورد نیاز برای بهسازی مبلمان شهری و روسازی راه‌های این شهرستان را عهده‌دار شود.

یادآور می شود: تخصیص ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی، ١٥ میلیارد تومان برای کمک به اجرای سریعتر ‌پروژه‌های عمرانی و همچنین احداث ۶ زمین چمن مصنوعی، از مصوبات رئیس بنیاد در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی بود.

www.alavi-bonyad.com/8127