بیانیه بنیاد علوی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
چهارشنبه 13 دی 1402

بنیاد علوی در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای استان کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان و دوستداران مکتب حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ متن پیام بدین شرح است: عملیات تروریستی در استان کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر گردید.

اقدام تروریستی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند. حوادثی اینچنین نه تنها مردم ولایتمدار و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب شهید سلیمانی نا امید نمی کند، بلکه موجب می شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

مدیران و کارکنان بنیاد علوی ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان کرمان، و خانواده‌های شهدا و مصدومان این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهداء مظلوم حادثه، رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نمایند.

www.alavi-bonyad.com/10968/2