در سفر معاون بنیاد مستضعفان به هرمزگان و کرمان/بازدید از پروژه های در حال اجرای بنیاد علوی
پنجشنبه 2 آذر 1402

وحید خاوه‌ای مدیرعامل بنیاد علوی در سفری دو روزه به استان های هرمزگان و کرمان از روند پیشرفت پروژه های در حال اجرای بنیاد مستضعفان در این مناطق بازدید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ وحید خاوه ای در روز نخست سفر ابتدا با حضور در شهرستان قلعه گنج ضمن بازدید از پروژه های اجرا شده توسط بنیاد علوی، در جلسه شرکت های فعال بنیاد مستضعفان منطقه شرکت و با مدیران این شرکت ها دیدار و گفت وگو کرد.

ارائه گزارش اقدامات انجام شده، هماهنگی در جهت انجام پروژه ها و ارائه پیشنهادات جهت سرعت بخشی به فعالیت ها از جمله محورهای این نشست بود.

 

دیدار با مسئولین شهرستان

در ادامه سفر، مدیرعامل بنیاد علوی با حضور در شهرستان جازموریان، با فرماندار، امام جمعه، شهردار و مسئولین این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در نشست با اعضاء شورای پیشرفت و آبادانی شهرستان جازموریان ضمن استماع گزارش پیشرفت پروژه ها، پیشنهاد بررسی برخی اقدامات را در دستور کار قرار داد.

 

بازدید از پروژه های روستاهای مناطق هدف

مدیرعامل بنیاد علوی به همراه امام جمعه، مسئولین محلی و هیئت همراه از پروژه های بنیاد در روستاهای محروم چاه ابراهیم و طبق داران از توابع جازموریان بازدید کردند.

پیگیری زیرسازی و تکمیل راه مواصلاتی، بازدید از روستای زیران، گفت و گو با مردم و پیگیری پروژه های بنیاد علوی در این روستا، از دیگر برنامه های سفر خاوه‌ای به کرمان بود.

www.alavi-bonyad.com/10460