بنیاد مستضعفان 400 تن سیمان رایگان در منطقه محروم طارم سفلی توزیع کرد
شنبه 8 مهر 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت طارم سفلی از تامین و عرضه 400 تن حواله سیمان شامل 100 تن جهت مسکن و 300 تن سیمان جهت اجرای نهضت کانال آب کشاورزی محرومین در سطح دهستان های این منطقه خبر داد.
محمد شهبازی در گفت و گو با مرکز رسانه و روابط عمومی بنیاد علوی اظهار کرد: 100 تن سیمان (دو حواله 50 تنی ) در دو مرحله کارسازی و توزیع شد.

وی افزود: غالب سیمان های توزیعی برای تکمیل و بازسازی مسکن محرومین اختصاص یافته که معرفی این افراد از طریق کمیته امداد و بنیاد مسکن صورت پذیرفته است و بخش دیگری نیز برای نهضت کانال آب در آیین مناطق توزیع شد.

شهبازی همچنین در باره سهمیه 300 تنی سیمان طارم سفلی برای اجرای نهضت آب کانال نیز توضیح داد: این میزان در حال آزاد سازی است و مقرر شده است به صورت رایگان به خانواده های محرومین تحویل داده شود .

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تاکید کرد: با توجه به صعب العبور بودن مناطق کشاورزی و در عین حال عدم توانایی مردم محروم منطقه برای حمل و نقل سیمان های اهدایی، تمامی محموله ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی درباره نحوه توزیع این اقلام افزود: همزمان با عرضه سیمان برای خانواده های محروم (از طریق نهادهای مسئول و حمایتی که به بنیاد علوی معرفی می شوند) سهمیه سیمان نیز جهت کانال های آب کشاورزی نیز عرضه می شود.