تقدیر مردم شهرستان میرآباد سردشت از اقدامات بنیاد علوی در این منطقه
شنبه 9 دی 1402

مردم، شهردار و اعضای شورای اسلامی میرآباد شهرستان سردشت ، با نصب پارچه نوشته ای از خدمات بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی در حوزه های مختلف زیرساختی، مسکن، فرهنگی و آموزشی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در این پارچه نوشته آمده است: مسئولین و کارکنان خدوم بنیاد علوی از مهرورزی و خدمت رسانی شما عزیزان ، ٢٠ میلیارد ریال جهت مبلمان شهری میرآباد ، ١٢٠ تن میلگرد و ١٠٠٠تن سیمان به مسجد جامع، تجهیز مدارس، احداث ٣ شهربازی در روستاهای نیزه، احمد بریو، شیوه مردان و اجرای طرح هادی در چندین روستای شهرستان میرآباد که تنها بخشی از فعالیت‌های این بنیاد خدوم علوی به مردم انقلابی میرآباد می‌باشد. قدردانی می کنیم .

در ادامه می افزاید: ما مردم میرآباد شهرستان سردشت قدرشناس خدمات ارزنده بنیاد علوی در این منطقه هستیم و بابت این اقدامات نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مردم و مسئولان میرآباد عنوان کردند: وجود بنیاد مستعضفان در این منطقه محروم، همواره در تلاش برای  تقویت امید در دل‌های مردم است که امیدواریم گام‌های استوار خدمات‌رسانی شما عزیزان همچنان ادامه داشته باشد که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

/www.alavi-bonyad.com/10916