سیزدهمین رویداد گنج ویژه فعالین جهادی حوزه بهداشت و درمان برگزار شد
دوشنبه 22 خرداد 1402

سیزدهمین رویداد گنج، جهت شناسایی، پرورش و حمایت از ایده های خلاقانه و مسئله محور گروه های جهادی و مردمی کل کشور در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برگزار شد.

مسئول مرکز حرکت های جهادی و مردمی بنیاد علوی در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد علوی اظهار داشت: از مجموع 129 طرح ارسالی به دبیرخانه، 47 طرح به رویداد راه یافت تا با استفاده از مشاوره متخصصین جهادی در این حوزه و حمایت های بنیاد، امکان رفع برخی مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان فراهم شود.

«مصطفی یخچالی» افزود: سیزدهمین رویداد «گنج» در مدت دو روز برگزاری خود، فرصتی مناسب برای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه فعالین جهادی کل کشور در حوزه بهداشت و درمان بود که زمینه را برای شناسایی، ارزیابی و حمایت از این ایده‌ها فراهم کرد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر گروه های مردمی و جهادی حوزه سلامت جهت شرکت در این رویداد، عنوان کرد: گروه‌های جهادی، سرمایه های اجتماعی در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق کشورمان در حال تلاش و فعالیت هستند و بنیاد علوی به عنوان پشتیبان، از این گروه ها حمایت می کند.

یادآور می شود: در روز نخست رویداد از مجموع آثار دریافتی آن تعداد که حائز شرایط رویداد بودند به مرحله انتخاب راه پیدا کرده و به تشریح و معرفی آثار خود پرداختند.

همچنین روز دوم «حجت الاسلام سید محمد محمدی» مدیرعامل هلدینگ سلامت پایا سینا، « مصطفی یخچالی» مدیر مرکز حرکت های جهادی بنیاد علوی و « مرتضی رضائیه راد» مدیر حرکت های جهادی کمیته امداد امام خمینی در سخنانی به تشریح مدل های همکاری و هم افزایی با گروه های جهادی جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه کم برخوردار پرداختند.

در پایان این رویداد نیز پس از داوری، از گروه های برتر حوزه بهداشت و درمان قدردانی به عمل آمد و نحوه حمایت از گروه های برتر جهادی مشخص شد.

www.alavi-bonyad.com/7982