پیام رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درپی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق
سه شنبه 14 فروردین 1403

در پی حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، حسین دهقان در پیامی، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سرداران زاهدی و حاجی‌رحیمی و همرزمانشان، این جنایت صهیونیست‌ها را تسریع کننده پیچیده شدن طومار این رژیم جنایتکار خواند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ متن پیام  رئیس بنیاد مستعضعفان به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از سوی رژیم سفاکی صورت گرفت که دستش به خون ده‌ها هزار کودک، زن و مرد بی‌گناه در غزه آلوده است؛ رژیمی که در یک گستاخی بی‌سابقه و با نقض تمام قوانین بین‌المللی، تعدادی از فرماندهان و مستشاران نظامی سپاه پاسداران را هدف قرار داد و کارنامه جنایت‌ها و وحشیگری‌هایش را تکمیل کرد.

رژیم صهیونیستی قطعا تاوان شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی و همچنین ۵ تن دیگر از اعضای سپاه پاسداران در این حمله را خواهد داد و جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و سراسر منطقه به تقاص خون این عزیزان، منسجم‌تر، باانگیزه‌تر و با صلابت‌تر اهداف خود را علیه این رژیم وحشی و خون‌خوار پیگیری خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به محضر رهبر انقلاب و ملت شریف ایران، یقین دارم که این جنایت بزرگ، پیچیده شدن طومار این رژیم منحوس را تسریع خواهد کرد.

www.alavi-bonyad.com/11574