بنیاد علوی 53 میلیارد ریال برای حوزه فرهنگی و اجتماعی شادگان هزینه کرد
یکشنبه 24 دی 1402

52 میلیارد و 815 میلیون ریال اعتبار برای اجرا و مشارکت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرستان شادگان توسط بنیاد علوی هزینه شده است.

جعفر سلطانی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شادگان در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی از مشارکت در اجرای 20 برنامه فرهنگی و اجتماعی در مناطق هدف این شهرستان خبر داد.

سلطانی  گفت: اهدای 40 میلیارد ریال برای کمک جهیزیه به 260 زوج جوان در مناطق هدف، کاشت 12 هزار نهال مثمر با اختصاص 3 میلیارد و 720 میلیون ریال، تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای برنامه پخت علوی(غدیر) و فاطمی (فاطمیه) و کمک یک میلیارد ریالی برای مشارکت و دعوت مردم در انتخابات ریاست جمهوری از جمله این اقدامات است.

سلطانی در ادامه افزود: همچنین یک میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری دوره های تربیت مربی روخوانی و روان خوانی قرآن، استعدایابی ویژه مربیان و معلمان ورزشی، توانمند سازی حل مسئله ویژه کنشگران و فعالان فرهنگی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف مسابقات قرآنی علوی، کارگاه آموزشی و مسابقات نقاشی و …. برای 219 نفر اختصاص یافت.

وی افزود: برای حمایت و مساعدت از مواکب حسینی شهرستان، حمایت و مساعدت از مناسبت ها و برنامه های آیینی و مذهبی، حمایت و مساعدت از رشته فعال ورزشی و ورزشکاران شهرستان، تجلیل و حمایت از حافظان و نخبگان قرآنی، تجلیل و حمایت از مداحان و شاعران اهل بیت و اعزام زائر به اربعین حسینی نیز 6 میلیارد و 145 میلیون ریال هزینه شده است.

www.alavi-bonyad.com/11068