تقدیر مردم شهر ربط سردشت از اقدامات بنیاد علوی در این منطقه
شنبه 23 دی 1402

شهروندان، شورای اسلامی شهر و شهرداری ربط در شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی با نصب پارچه نوشته ای از خدمات بنیاد علوی در راستای آبادانی و رفاه مردم این شهر قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در این پارچه نوشته آمده است: مسئولین محترم بنیاد علوی خداوند منان را شاکریم که توفیق عطا فرمود تا بدینوسیله از زحمات شما عالیجنابان ودر راستای آبادانی و ر فاه عمومی مردم شهر ربط کمال تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

در ادامه آمده است: قطعا کمک های خیرخواهانه شما علاوه بر رضای باری تعالی، خشنودی فرزندان این دیار را نیزدر پی خواهد داشت باشد. در راه خیری که پیش گرفته اید خداوند منان یاورتان و دعای خیر شهروندان این شهر همراهتان باشد.

در این پارچه نوشته می افزاید: نتیجه زحمات و توجه مسئولین محترم بنیاد علوی و نهاد پیشرفت شهرستان سردشت در راستای کمک به مناطق محروم و رفاه عمومی ربط ، مبلغ 30 میلیارد ریال کمک به شهرداری جهت مبلمان شهری، مفروش کردن مساجد فرهنگیان و ابوبکر صدیق به فرش سجاده ای و اجرای طرح هادی در چند روستای بخش ربط از جمله بناویله بزرگ و ولیو و جبرند است.

اجرای احداث بوستان در سه روستای بانه یر و هندآباد و سیسر، توزیع لوازم التحریربرای دانش آموزان نیازمند، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در ماه مبارک رمضان و عید قربان در شهر ربط برای خانواده های آسیب پذیر از دیگر مواردی است که شهروندان و مسئولان شهر ربط به عنوان خدمات بنیاد علوی در این منطقه از آن نام برده اند.

بخش ربط شهرستان سردشت یکی از بخش‌های تابعه شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است.، مرکز بخش، شهر ربط است.

www.alavi-bonyad.com/11057