بنیاد علوی 10 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع کرد
شنبه 2 دی 1402

با توزیع 10 هزار بسته معیشتی توسط بنیاد علوی و همزمان ایام فاطمیه و شب یلدا در استان سیستان و بلوچستان، تعداد بسته های توزیع شده به عدد 20 هزار بسته رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ بسته های معیشتی در راستای اجرای مصوبات بنیاد مستضعفان در استان سیستان و بلوچستان و بر مبنای 40 هزار بسته غذایی انجام می شود.

این بسته ها حاوی یک کیسه 7 کیلوگرمی برنج و یک پک حمایتی شامل ماکارونی، روغن، حبوبات، چایی، شکر و غیره می باشد که توسط بنیاد علوی تهیه و توسط گروه های مردمی به دست خانواده های در مناطق هدف بنیاد رسید.

بر اساس این گزارش، ارزش هر بسته غذایی اهدایی بنیاد علوی که در مناطق هدف بنیاد در اسان سیستان و بلوچستان توزیع شد، پانزده میلیون ریال است.
یادآور می شود مرحله اول این بسته ها در آبان ماه سال 1402 به تعداد ۱۰ هزار بسته و در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

با توجه به اینکه این بخشی از افراد جامعه به دلایل مشکلات اقتصادی، معیشت شان با سختی مواجه است، بنیاد علوی می کوشد با استفاده از ظرفیت های خود در جهت تامین احتیاجات اولیه افراد نیازمند در مناطق محروم و مورد هدف خود گام های مهم و جدی بردارد.

www.alavi-bonyad.com/10818/20