توسط بنیاد مستضعفان/ اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به محرومان خور و بیابانک
چهارشنبه 15 آذر 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در خور و بیابانک از اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره معیشتی به محرومان شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان خبر داد.

مهدی پارسا در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: این تسهیلات در دو فصل بهار و پاییز در مجموع به 85 نفر از دهک های پایین 1تا 4 و افراد محروم و قشر آسیب پذیر اعطا شد.

وی در خصوص نحوه تخصیص تسهیلات توضیح داد: در مرحله نخست اعطای تسهیلات در فصل بهار، 6 میلیارد و 750 میلیون ریال به 45 نفر افراد واجد شرایط هر کدام 150 میلیون ریال وام اختصاص یافت.

به گفته دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی، در مرحله دوم و فصل پاییز، 10 میلیارد ریال تسهیلات به 40 نفر و هر کدام 250 میلیون ریال اعطا شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به واجدان شرایط روستایی و شهری تعلق گرفت، گفت: در مرحله دوم با شیوه‌ی متفاوتی افراد جدید مشخص و با هماهنگی صورت پذیرفته افراد محدودی که حائز شرایط و دریافت تسهیلات در ابتدا نبودند جایگزین و معرفی شدند تا سقف اعتبارات این شهرستان محروم کویری جذب شود.

پارسا افزود: هر چند که این تسهیلات با عنوان وام معیشتی معروف است اما به متقاضیان واجد شرایط در حوزه های مختلف اشتغال، ازدواج، جهیزیه، درمان، تعمیر و تکمیل مسکن و غیره اعطاء می شود.

www.alavi-bonyad.com/10675