مساعدت 25 میلیارد ریالی برای آسفالت جاده روستای گردشگری آبملخ سمیرم
سه شنبه 14 آذر 1402

بنیاد علوی با هدف بهسازی و بازسازی بوم‌گردی در مناطق محروم، با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار در آسفالت جاده روستای گردشگری آبملخ در شهرستان سمیرم استان اصفهان مشارکت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ تعامل با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه اقدامات در زمینه گردشگری، بهسازی و نوسازی بوم‌گردی ها در مناطق محروم کشور، یکی از محوری ترین برنامه های بنیاد در این حوزه به شمار می آید.

وحید خاوه ای معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی، مهرماه امسال در همایش ملی گردشگری سبز؛ کمک به بهسازی و نوسازی بوم‌گردی ها در مناطق محروم با هدف اشتغالزایی، آموزش و پشتیبانی از آن ها با حمایت از عرضه محصولات و بهره‌گیری از ظرفیت گروه هتل‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، مشارکت و پشتیبانی از عرضه محصولات مناطق مختلف اعم از تولیدات غذایی، نساجی، صنایع دستی هنری، فرهنگی و غیره را سه اقدام بنیاد علوی در حمایت از بوم‌گردی در مناطق محروم اعلام کرد.

آبشار آبملخ در روستایی به همین نام یکی از جاذبه های دیدنی استان اصفهان و در نزدیک شهر سمیرم واقع شده، این منطقه سالانه میزبان جمعیت بی‌شمار گردشگران از اقصی نقاط کشور است.