جزئیات مصوبات ۲۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای آبادان اعلام شد
سه شنبه 4 بهمن 1401

رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام خبر احداث مسکن برای محرومان شهرستان آبادان، جزئیات مصوبات بنیاد برای این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی به نقل از بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در سفر به خوزستان و در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای کمک به بهبود وضعیت محرومان این شهرستان اظهار کرد: بنیاد در حوزه مسکن محرومان در سراسر کشور اقداماتی داشته و مقرر شد ۳۷۰ واحد مسکونی برای محرومان فاقد پوشش حمایتی، مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های دارای چند معلول بهزیستی در این شهرستان با مشارکت دستگاه‌های مربوطه احداث کنیم.پرئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان برای وام قرض‌الحسنه نیازمندان از سوی این بنیاد تخصیص یافته، گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا اعتبار تخصیصی بنیاد در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه محرومان این شهرستان به ۱۲۰ میلیارد تومان رسید.

وی با اعلام خبر پرداخت ۲۰ میلیارد تومان برای کمک‌های موردی و بسته‌معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آبادان و اروندکنار افزود: مقرر شد که به هریک از نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و اروندکنار، ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شود.

به گفته فتاح، بنیاد مستضعفان در این سفر ۱۰ میلیارد تومان برای لایروبی انهار و ۳۰ میلیارد تومان برای مبلمان شهری آبادان تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان علاوه بر این اقدامات، احداث ۱۸ زمین چمن مصنوعی ورزشی و ۱۳ زمین بازی کودکان در این شهرستان را با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان عهده‌دار شد.

فتاح در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌برداری از بیمارستان علوی و کمک به وزارت بهداشت برای تجهیز این بیمارستان، ۲۵ میلیارد تومان برای محوطه‌سازی، تامین آمبولانس، ۱۲ تخت دیالیز و یک دستگاه سونوگرافی اختصاص دادیم.

www.alavi-bonyad.com/6621