در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به استان کرمانشاه محقق شد/ افتتاح چند پروژه و دیدار با استاندار
دوشنبه 26 دی 1401

مدیرعامل بنیاد علوی با سفر به شهرستان سرفیروزآباد در استان کرمانشاه از سد آبخیزداری روستای بوژان بازدید کرد و سپس با حضور در روستای سرچوب از نزدیک در جریان مراحل تعمیر و مرمت مسجد روستا که با اعتبار بنیاد علوی در حال انجام است، قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، بازدید از پروژه کانال‌کشی روستای مستلی (که با تحت پوشش قرار دادن 250 هکتار زمین کشاورزی کمک بزرگی به باغداران این روستا خواهد بود)، بازدید از آرامستان تاریخی روستا و دستور مساعد برای کمک به حصار کشی اطراف آن و بازدید از مدرسه قدیمی روستا و قول کمک به تعمیر و مرمت آن از برنامه‌های سفر وی به این روستا بود.

«وحید خاوه ای» همچنین در ادامه این سفر از مسجد در حال ساخت روستای چشمه گچ بازدید کرد، قرار است بنیاد علوی سیمان مورد نیاز این مسجد را (که توسط خیرین در حال ساخت است)، به صورت رایگان در اختیار مردم روستا قرار دهد.

وی پس از حضور در جمع اعضای نهاد پیشرفت شهرستان و نماینده شرکت اسکان ایران به روستای محروم پل کانه سفر کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی پیش از اتمام سفر خود به شهرستان سرفیروزآباد کرمانشاه از پروژه 7.5 میلیاردی آبرسانی به 23 روستا با 80 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد. وی همچنین پیش از بازگشت به تهران با استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

www.alavi-bonyad.com/6509

م