۲۱۰۰ کوله پک اضطراری بنیاد علوی به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان اهدا شد
یکشنبه 27 اسفند 1402

همزمان با وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، بنیاد علوی 2101 کوله پک اهدایی اضطراری را از طریق هلال احمر در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل، توزیع کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ محموله اهدایی شامل ۱۸۷۵ کوله پک اضطراری ۱۵ قلمی‌ شامل کوله،پتو، دمپایی زنانه و مردانه، بادگیر، دستمال روئی چهارقلو، چکمه، فلاسک چای،حوله، چراغ قوه، فندک، دو عدد قاشق فلزی، باطری نیم قلم۳، لیوان شیشه ای و ۱۰ عدد چای کیسه ای است.
همچنین ۲۲۶ کوله پک اضطراری ۱۴ قلمی اهدایی بنیاد علوی برای توزیع به جمعیت هلال احمر تحویل شد، این اقلام شامل اقلام توزیع شده قبلی به غیر از پتو است.
از دیگر اقلام اهدایی بنیاد علوی به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان شامل ، ۳۲۰۸ قالب صابون، ۴ تخته پتو طرح شتری،۳۴۳۵ حوله حمام،۵۰۰ عدد جلیقه نجات،۱۲۴۷ عدد بادگیر،۹۶ دست چادر شب،۴۰۸ جفت چکمه مردانه،۵ جفت دمپایی زنانه و ۱۲ عدد فلاسک چای است .
این گزارش می افزاید: بنیاد علوی در روزهای ابتدایی وقوع سیل در منطقه سیستان و بلوچستان، گروه جهادی پزشکی یاس فاطمی را به مناطق سیل زده دشتیاری اعزام کرد که این گروه جهادی متشکل از چند پزشک عمومی و متخصص، پرستار، ماما و روانشناس از 17 اسفندماه به مدت 5 روز در منطقه دشتیاری مستقر شده و خدمت رسانی به مرم داشته اند.
یادآور می شود: باران های سیل‌آسایی که از روز یکشنبه ۶ اسفند سیستان و بلوچستان را فرا گرفت، موجب خسارت های بسیار به مردم منطقه و بخش‌های مختلف زیرساختی و کشاورزی استان وارد کرد.

www.alavi-bonyad.com/11546/۲۱۰۰