بیانیه بنیاد علوی در محکومیت جنایات رژِیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه
چهارشنبه 26 مهر 1402

بنیاد علوی با انتشار پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد و از مجامع بین المللی و همه آزادی خواهان جهان خواست تا ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع از مردم فلسطین حمایت کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ متن کامل پیام به این شرح است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

‏«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم¬ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست‌ها و رژیم کودک کش در حال رقم خوردن است و متاسفانه جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده تا روز به روز به کشتار مردم بی‌گناه اضافه شود.

کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بیگناه موجب شده تا نفرت را از رژیم صهیونیستی دوچندان شده و همه دنیا با هویت پلید و مزورانه این اشغالگران آشنا شوند.

بیمارستان‌ها نباید مورد حمله قرار بگیرند حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی در غزه محکوم است. باید بدانیم که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت مراکز بهداشتی ودرمانی و مراکز آموزشی در همه‌ی میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بهداشتی و درمانی و جنایت را به بار آورده است.

مدیران و کارکنان بنیاد علوی، ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امور به ویژه دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی و از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار، آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم و مظلوم نمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند

www.alavi-bonyad.com/9991