بنیاد مستضعفان 250 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های زیرساختی، مسکن و عمران در استان لرستان هزینه کرد
چهارشنبه 5 مهر 1402

بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، مسکن، آبرسانی، راه و… در استان لرستان 250 میلیارد تومان هزینه کرد و در سفر روز گذشته وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی به شهرستان الیگودرز ، عملیات احداث چندین پروژه آغاز شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به الیگودرز، اعتبارات اجرای تعدادی پروژه با مشارکت دستگاه های ذیربط در برخی روستاهای الیگودرز  40 میلیارد تومان شد که 22 میلیارد تومان آن را بنیاد علوی متقبل شده است.

برهمین اساس عملیات احداث این پروژه‌ها با حضور خاوه ای معاون بنیاد مستضعفان و تعدادی از مسئولین استانی به طور رسمی آغاز شد .

احداث 120 واحد مسکونی برای محرومین، احداث کانال کشاورزی در روستاهای بزنوید، دستگرد ذلفی، کاکلستان، خرسیون و موس، همچنین سنگ فرش روستای کیگوران، غسالخانه روستاهای پرچل و مرگسر، آب شرب روستاهای حرآباد بالا، پیرامام، کلی چاس، بنگ و سیلاور از جمله پروژه هایی است که احداث آن ها آغاز و وارد مرحله عملیاتی می شود.

از دیگر اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم الیگودرز می توان به آسفالت روستاهای فرسش، احداث 44 چشمه سرویس بهداشتی و حمام، خرسیون، مسگری و ده برزو و ساخت 5 باب خانه عالم در روستاهای باغ، حرآباد پایین، پرچل، کیگوران و شیخان، اشاره کرد که با مشارکت برخی دستگاه های اجرایی استان آغاز می شود.

دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، بازدید از پروژه پل دورک، دیدار با اهالی بخش ززوماهرو، بازدید از پرورش ماهی های فصلی در منطقه از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل بنیاد علوی به مناطق محروم الیگودرز بود.

www.alavi-bonyad.com/9660