تداوم اعزام زائر اولی های اربعین از مناطق هدف بنیاد علوی به عراق
دوشنبه 13 شهریور 1402

بنیاد علوی در ادامه اعزام زائران اربعین حسینی برای تشرف به نجف اشرف، کربلای معلی و حضور در راهپیمایی اربعین، از مجموع 14 هزار زائر اولی ، در روزهای گذشته 260 زائر  از این تعداد را به صورت رایگان از سه منطقه هدف خود به عراق اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این زائران از میان خانواده های محروم و برای اولین بار از مناطق هدف بنیاد علوی برای تشرف به نجف اشرف و کربلای معلی به جمع عزاداران پیاده روی اربعین می پیوندند.

براین اساس 94 زائر از شهرستان هویزه به راهپیمایی زیارت اربعین در کشور عراق اعزام شدند.

همچنین از چالدران منطقه هدف بنیاد علوی، نیز ۸۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی، مزین به نام شهید امیر حسین صالحیان اعزام شدند.

نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در میلاجرد استان مرکزی، 80 زائر اولی را از این شهرستان برای اعزام به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه کرد.

خاطر نشان می شود: در روزهای اخیر 400 زائر اولی از استان‌ قم و 80 نفر از شهرستان هلیلان استان ایلام اعزام شده اند .

همچنین 70 زائر اولی از بندر جاسک، 80 زائر از شهرستان الیگودرز در استان لرستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین به عراق اعزام شده اند.

پیشتر نیز۷۰ نفر از مشتاقان اهل‌سنت زائر اولی با حمایت بنیاد علوی و مشارکت فرمانداری شهرستان مراوه‌تپه، به اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین پیوستند.

مجموع زائران اعزامی برای تشرف به نجف اشرف و کربلای معلی توسط بنیاد علوی ۱۴ هزار نفر است که بخش قابل توجهی از آن ها را نوجوانان، جوانان و سالمندانی تشکیل می دهند که برای اولین بار توفیق این زیارت معنوی برایشان فراهم شده است.

اعتبار اختصاص یافته برای تشرف این زائران ۵۰ میلیارد تومان می‌باشد که توسط بنیاد مستضعفان تامین شده است.

www.alavi-bonyad.com/9309