مدیرعامل بنیاد علوی: در کنار مردم چابهار هستیم/بازدید از مجتمع 700 واحدی چابهار ویژه محرومان
پنجشنبه 9 شهریور 1402

معاون بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد علوی پیوسته در کنار مردم چابهار است، بر تداوم حضور جدی در محله های حاشیه ای این شهر و تکمیل پروژه های محرومیت زدایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ وحید خاوه ای در سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان ضمن دیدار با آیت الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، با منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و برخی مسئولین استانی و محلی دیدار و گفت وگو کرد .

مدیرعامل بنیاد علوی همچنین در این سفر از مجتمع 700 واحدی چابهار ویژه محرومان دیدن کرد؛ خاوه ای در این بازدید بر تکمیل واحدها و فراهم شدن امکانات زیرساختی با هدف فراهم کردن رفاه محرومان تاکید کرد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی در حاشیه شهر با جوانان و نوجوانان منطقه، بازدید از خانه های سازمانی نیروی هوایی ارتش و پیگیری تعدادی از پروژه‌های محرومیت زدایی روستاهای اطراف چابهار از دیگر برنامه های این سفر بود.

مدیرعامل بنیاد علوی در این سفر در خصوص برنامه بنیاد برای کمک به تامین برق پایدار محلات کمتر برخوردار، بهسازی و آسفالت معابر، اشتغال زایی با ایجاد مشاغل خرد خانگی، ساخت و بهسازی مدارس، مواردی را مطرح کرد و در خصوص چگونگی تخصیص منابع دستورات لازم را نیز صادر کرد.

یادآور می شود: تامین چندین دستگاه آمبولانس، تانکر آبرسان، احداث تعدادی زمین چمن مصنوعی، کمک به احداث واحدهای مسکونی ویژه محرومان، بازسازی ده‌ها کلاس درس، خوابگاه دانش‌آموزی و همچنین احداث مرکز بهداشت، توزیع چند هزار بسته معیشتی، و … بخشی از اقدامات بنیاد در این منطقه است.

www.alavi-bonyad.com/9223