پذیرایی موکب بنیاد علوی در نقطه صفر مرزی جنوب شرق کشور
پنجشنبه 2 شهریور 1402

مسئول موکب محبان امیرالمومنین(ع) بنیاد علوی در پایانه مرزی ریمدان از آمادگی خادمین این موکب برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبرداد..
رضا بختیاری در گفت و گو با روابط عمومی بنیاد علوی اظهار داشت: موکب محبان امیرالمومنین(ع) بنیاد ‌در منطقه مرزی ریمدان برای دومین سال پیاپی و با تمام ظرفیت، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بالغ بر هفتاد هزار زائر ایرانی و پاکستانی از این مرز عبور کنند، افزود: اجرای دوازده هزار متر داربست، پشتیبانی از 10 موکب مردمی در منطقه، ایجاد آشپزخانه جهت طبخ روزانه 10 هزار پرس‌ غذای گرم، تهیه بسته های فرهنگی برای زوار و ویژه کودکان از جمله خدمات این موکب است.
راهبر پیشرفت منطقه ای بنیاد علوی در جنوب شرق کشور عنوان کرد: پشتیبانی از حوزه بهداشتی و درمانی زوار، ایجاد امکان شب خوابی به تعداد یکهزار نفر در مرز از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته این موکب در مرز ریمدان است.
یادآور می شود: تامین آب معدنی مورد نیاز، پذیرایی به صورت میان وعده، حضور روحانیون آشنا به زبان اردو برای خدمات دهی به زائران پاکستانی و …از جمله خدماتی است که به زائران اربعین حسینی در مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان ارائه می شود.

www.alavi-bonyad.com/9164