مدیرعامل بنیاد علوی در سفر به خور و بیابانک؛ اولویت بنیاد تکمیل طرح های نیمه تمام است/ اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدگی به مناطق محروم خور و بیابانک
سه شنبه 24 مرداد 1402

وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به خور و بیابانک گفت: اولویت ما تکمیل طرح ها و برنامه های نیمه تمام است که با هم افزایی دستگاه های متولی، مردم شریف مناطق محروم سریع تر از اجرای پروژه ها منتفع می شوند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ خاوه ای که به دعوت نماینده خور و بیابانک به این شهرستان سفر کرد، با همراهی فرماندار و دیگر مسئولان با حضور در شهر جندق از طرح های ساختمان دیالیز، باغ بانوان، ساماندهی گلزار شهدا و خانه عالم در دست اقدام این شهر بازدید کرد.

وی بیان داشت، بنیاد علوی با مشارکت دستگاه های متولی شهرستان، تا تکمیل پروژه های نیمه تمام در کنار مردم خواهد بود.

بازدید از طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر فرخی، بازدید از روستاهای ابراهیم آباد و جعفر آباد و گفت و گو با مردم این دو روستا، طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر خور و استخر شنا از برنامه های سفر مدیر عامل بنیاد علوی به شهرستان خور و بیابانک بود.

خاوه ای با اشاره به درخواست های مسوولان شهر برای کمک به تعمیر و بازسازی مدارس، احداث مدرسه 9 کلاسه و تکمیل چند پروژه نیمه تمام تصریح داشت، در صورت مشارکت سازمان نوسازی مدارس، بررسی های لازم از سوی بنیاد علوی جهت کمک به این پروژه ها صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه با تاکید بر 60 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به طرح های محرومیت زدایی این شهرستان گفت: این اعتبار برای پروژه های لایروبی قنوات، احداث کانال بتنی کشاورزی، توسعه فضاهای آموزشی، ساماندهی گلزار شهدا، توسعه و تجهیز مراکز قرآنی، خانه های عالم و مساجد، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، مبلمان شهری، طرح های هادی روستایی، تکمیل استخر شنا، راه های روستایی، ساخت مرکز دیالیز شهر جندق و تسهیلات اشتغالزایی و کمک به ساخت واحدهای مسکونی محرومان در نظر گرفته شده است.

www.alavi-bonyad.com/9029