بیانیه بنیاد علوی در پی حادثه تروریستی آستان مقدس شاهچراغ (ع)
دوشنبه 23 مرداد 1402

بنیاد علوی در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، شهادت و زخمی شدن برخی از هموطنان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، متن این پیام بدین شرح است: عملیات تروریستی در آستان مقدس احمدبن موسی (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن خادم و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر گردید.

اقدام تروریستی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند. حوادثی اینچنین نه تنها مردم ولایتمدار و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند، بلکه موجب می شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

مدیران و کارکنان بنیاد علوی ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس، شهر شیراز و خانواده‌های شهدا و مصدومان این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهید مظلوم حادثه، رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نمایند.

www.alavi-bonyad.com/9002