تکمیل 100 واحد مسکونی محرومان در هلیلان منطقه هدف بنیاد علوی/اجرای طرح هادی در دو روستا
چهارشنبه 4 مرداد 1402

با مساعدت بنیاد علوی، از مجموع 151 واحد مسکونی سهم محرومان هلیلان در استان ایلام ، تاکنون 100 واحد تکمیل و تحویل خانواده ها شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، میزان بهره مندی محرومین هلیلان از تفاهمنامه های 20 هزار واحدی ساخت مسکن 151 واحد ، تفاهمنامه 10 هزار واحدی ، 60 واحد و از تفاهمنامه دو معلول و بیشتر یک واحد مسکونی است که تاکنون 100 واحد از اینها تکمیل و تحویل خانواده ها داده شده است.

طبق این گزارش ، مجموع اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این واحدهای مسکونی تکمیل شده در مجموع ۱۰ میلیارد تومان است.

 

اجرای طرح هادی
اجرای طرح هادی یکی دیگر از برنامه های بنیاد علوی در منطقه هدف هلیلان است و طبق آن سال گذشته 2 میلیارد و 250 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای «چشمه ماهی» و «سامان» هزینه شد.

 

سنگفرش معابر عمومی روستاها
همچنین امسال با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها، بنیاد علوی 2 میلیارد تومان را برای سنگفرش و بهسازی معابر 10 روستای شهرستان اختصاص داده است.

 

گسترش فعالیت های عمرانی
در راستای گسترش فعالیت‌های عمرانی و با توجه به درخواست شهرداری هلیلان، با خرید دو دستگاه خودروی نیسان حمل زباله با اعتبار یک میلیارد تومان موافقت شده که یک خودرو خریداری و در اختیار شهرداری قرار گرفت و تا پایان سال جاری نیز، یک دستگاه خودروی نیسان دیگر خریداری و تحویل مجموعه شهرداری خواهد شد.

همچنین یک دستگاه تانکر آبرسان به منظور آبرسانی به ساکنان این مناطق به ویژه منطقه زردلان از طرف بنیاد علوی در اختیار امور عشایری قرار گرفته است.

یادآور می شود: شهرستان ۱۸ هزار نفری هلیلان در استان ایلام ، دارای ۶۱ روستا است و سال ۹۸ با مصوبه هیات دولت از چرداول جدا و به شهرستان تبدیل شد.

www.alavi-bonyad.com/8658/ا