در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به خواف محقق شد؛دیدار و گفت وگو با اهالی سه روستا/ بازدید از چند پروژه مورد حمایت بنیاد علوی
دوشنبه 26 تیر 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر دو روزه به استان خراسان رضوی در شهرستان خواف منطقه هدف بنیاد ، ضمن بازدید از تعدادی پروژه با مردم چند روستا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، « وحید خاوه ای» ابتدا با حضور در فرمانداری با مدیران شهری دیدار و سپس از آمبولانس اهدایی بنیاد به این شهرستان رونمایی کرد.آمبولانس اهدایی بنیاد مستضعفان به شبکه بهداشت شهرستان خواف تحویل داده شد.مدیرعامل بنیاد علوی سپس به روستای «خرگرد» با هدف تقویت مبحث گردشگری ، بومگردی و اشتغالزایی سفر کرد و از مجموعه تاریخی مدرسه غیاثیه خرگرد نیز دیدن کرد.

وی سپس در روستای «مژن آباد» از توابع بخش سنگان از قنات در حال لایروبی این روستا که با حمایت بنیاد علوی در حال انجام است، دیدن کرد. 8 کیلومتر لایروبی این قنات انجام شده و 10 کیلومتر آن باقی مانده است.

روستای «چاه زول » مقصد بعدی سفر خاوه ای به این منطقه بود ، موضوع پرورش شتر با هدف اشتغالزایی نیز یکی دیگر از مباحث مورد توجه مدیرعامل بنیاد علوی بود و مقرر شد شرکت زرفام در این خصوص بررسی های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه این سفر، از زمین چمن مصنوعی که مراحل احداث آن با حمایت بنیاد علوی در حال انجام است، بازدید و با اهالی این روستا دیدار و گفت وگو کرد.

www.alavi-bonyad.com/8364