بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از چند پروژه شهرستان رشتخوار/ افتتاح زمین چمن مصنوعی
دوشنبه 26 تیر 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر به شهرستان رشتخوار منطقه هدف بنیاد علوی در خراسان رضوی در جلسه شورای پیشرفت با حضور امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهری بر تسریع اجرای پروژه های مشترک تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای » همچنین در این جلسه در خصوص ملاحظات اجرای پروژه ها و ظرفیت های بنیاد برای اجرای آنها مطالبی را بیان کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی همچنین در جلسه ای با حضور راهبر پهنه شرق و دبیران نهادهای استان خراسان رضوی از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه ها و فعالیت های بنیاد در مناطق هدف این استان قرار گرفت.

بازدید از پروژه لوله گذاری چاه کشاورزی با متراژ 3 هزار متر در روستای سرآسیاب که با مشارکت بنیاد علوی و مردم منطقه انجام شده است، بازدید از محل احداث پارک بانوان شهر رشتخوار، پروژه احداث گاوداری صنعتی توسط یکی از فعالان بخش خصوصی این شهرستان، بازدید از محل احداث تنها واحد مرغ تخم گذار کاملا صنعتی شهرستان از دیگر برنامه های این سفر بود .

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه با حضور در روستای علی آباد دامن از توابع بخش مرکزی رشتخوار زمین چمن مصنوعی این روستا را افتتاح کرد . این زمین چمن مصنوعی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی و حمایت بنیاد علوی احداث و به بهره برداری رسید.

www.alavi-bonyad.com/8343