حمایت 9 میلیاردی بنیاد علوی در تکمیل پروژه های راه روستایی بخش میانکوه شهرستان اردل پیشرفت 75 درصدی پروژه های مسکن محرومان این منطقه
یکشنبه 25 تیر 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی بخش میانکوه از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری از مساعدت 9 میلیارد تومانی بنیاد در تکمیل پروژه راه های روستایی اردل در دو محور مواصلاتی خبر داد.

«کرامت حاجی حسنی» در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد علوی افزود: سال گذشته ۱۸ کیلومتر از این پروژه در 6 روستا عملیاتی شد و تا یک ماه آینده نیز محور دوم برای حدود 15 روستا با 8 کیلومتر مسافت به بهره برداری می رسد.

 

سهم 832 واحدی محرومان از تفاهمنامه های ساخت مسکن
وی همچنین گفت: سهم این منطقه هدف بنیاد علوی از تفاهمنامه های ساخت مسکن محرومین در مجموع ۸۳۲ واحد مسکونی است.
حاجی حسنی تصریح کرد: از این تعداد 481 واحد مسکونی مربوط به تفاهمنامه 20 هزار واحدی،181 واحد تفاهمنامه 10 هزار واحدی و 170 واحد مربوط به خانواده های دو معلول و بیشتر است.

وی این توضیح را نیز داد که از مجموع واحدهای مسکونی موضوع تفاهمنامه ها تاکنون 100 واحد مسکونی تحویل داده شده و مابقی نیز حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

 

مساعدت در تکمیل پارک گندمکار
حاجی حسنی خاطر نشان کرد: بنیاد علوی همچنین با مساعدت 300 میلیون تومانی ، سازمان میراث فرهنگی را در تکمیل مراحل ساخت پارک فرهنگی و تفریحی گندمکار بخش میانکوه مشارکت و همکاری یاری کرده است.

 

سالن ورزشی سرخون سفلی

وی گفت : تکمیل سالن ورزشی فرخون سفلی باحدود 800 متر زیربنا و 3 میلیارد تومان بودجه از دیگر اقدامات سال گذشته است.

www.alavi-bonyad.com/8286