با هدف رفع کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی کودکان و نوجوانان مناطق محروم/ نصب 8 زمین چمن مصنوعی در روستاهای هلیلان/ خرید 15 ست بازی کودکان و نوجوانان
یکشنبه 18 تیر 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان هلیلان استان ایلام از نصب 3 زمین چمن مصنوعی طی سال گذشته در این منطقه هدف بنیاد علوی خبر داد و گفت: امسال نیز 5 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان نصب می شود.

«حسین بیگی» در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد علوی افزود: 5 زمین چمن مصنوعی امسال در روستاهای «تخم بلوط »، «پیازآباد»، « چشمه ماهی»،«لره وند» و ..عملیات احداث 3 زمین چمن مصنوعی با اعتبار 3 میلیارد تومان نصب می شود.

وی این توضیح را نیز داد که رفع مشکل کمبود فضای ورزشی از برنامه های نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در هلیلان بوده و از همین رو سال گذشته نیز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، 3 زمین چمن مصنوعی و طبیعی در سه روستای «شهرکهره»، «شیراوند» و«سرچم» احداث و در اختیار جوانان این منطقه قرار گرفت.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در هلیلان، سهم بنیاد علوی در ساخت این سه زمین چمن مصنوعی را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در عین حال مجموع اعتبار تخصیص یاقته برای احداث و بهسازی فضاهای ورزشی در این شهرستان را برای سال جاری 3.5 میلیارد تومان اعلام کرد.

خریداری 15 ست بازی کودکان و نوجوانان
خریداری 15 ست بازی کودکان و نوجوانان خریداری 10 ست بازی برای کودکان و نوجوانان توجه به اوقات فراغت کودکان روستایی و شهری یکی دیگر از موضوعات مورد اشاره دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در باره رسیدگی به محرومان هلیلان بود.

وی در این باره گفت: تاکنون 10 سری ست بازی کودکان برای هفت روستا و مرکز(پارک) شهرستان با مساعدت بنیاد علوی خریداری شده است.

بیگی، اعتبار تخصیص یافته برای خرید این 10 ست بازی را ، 700 میلیون تومان اعلام کرد و از برنامه امسال این نهاد برای خریداری 5 سری جدید ست بازی کودکان و نوجوانان و جاگذاری آن در 5 روستای دیگر با اعتبار 600 میلیون تومان خبر داد.

www.alavi-bonyad.com/8235