پارک علم و فناوری استان همدان اعلام کرد/تسهیلات 50 میلیارد تومانی بنیاد علوی برای طرح های دانش بنیان استان همدان
جمعه 26 خرداد 1402

پارک علم و فناوری استان همدان از ارائه تسهیلات 50 میلیارد تومانی بنیاد علوی برای شرکت های دانش بنیان برمبنای توافق دیماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این توافق که به دنبال تکامل و رشد شرکت های استارتاپی است، اهداف خود را بر اساس اشتغال پایدار، ارزش افزوده و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش پی ریزی کرده است.

براساس این گزارش، انجام اقدامات اجرایی و همکاری در ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه حامی بنیاد علوی، بازدید از برخی طرح های معرفی شده به بانک جهت دریافت تسهیلات، ثبت نام تایید و معرفی طرح های فناورانه به بانک از جمله اقدامات صورت در روند ارائه تسهیلات است.

پارک علم و فناوری استان همدان در ادامه می افزاید: از مجموع 287 طرح معرفی شده به بنیاد علوی، 233 طرح با اختصاص 34 میلیارد و 150 میلیون تومان تسهیلات از 8 شهر استان حائز شرایط دریافت وام شدند.

طبق این گزارش، شهرهای همدان با 65 طرح، تویسرکان32، نهاوند47، بهار- لاله جین35، ملایر17، رزن19 ، کبودرآهنگ 9 و فامنین 9 طرح به بانک معرفی شدند.

در ادامه می افزاید: همچنین تعداد 7 هزار و 800 طرح هنوز به بانک معرفی نشده اند که از این میان متقاضیان شهرستان همدان 48 نفر در انتظار معرفی به بانک هستند و دو نفرنیز حذف شده اند و شهرهای تویسرکان، نهاوند و بهار-لاله جین به ترتیب با یک، یک و دو نفر در انتظار معرفی به بانک هستند.

در گزارش پارک علم و فناوری استان همدان همچنین آمده است: طبق توافق حاصله با بنیاد علوی 18 شرکت از شهرهای همدان، رزن، کبودرآهنگ، خنداب شامل «حکیم طب همدان» ،«پیشتاز نواندیشان هوشمند اسپرلوس» ، «افرا توربین انرژی پاک شهری»، «محافظ سازان آرش»، «ارمغان کشت بامداد مادستان»،«الوند پارسیان احد»،«اکار ماشین زاگرس»،«پردیس کشت آسیا»، «ایده سازان ماه چین»،«اکباتان مدرن سازان سبز»،«ایاک پاک البرز»، «کیمیا نشان پایا»،«تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن »،«کیا سنجش نیرو برتر»،«الوند مکش»،«آریا ژن سبحان آزما نوین»،«صنعتگران تویسرکان» و«پیشگامان تهویه ایران» جهت دریافت تسهیلات کارفرمایی بنیاد علوی به بانک معرفی شدند.

www.alavi-bonyad.com/8063