خاوه ای در نخستین رویداد ثبت تجربه های محرومیت زدایی؛ تبادل تجربیات محرومیت زدایی وسعت می یابد/ تقدیر از پنج برگزیده نخستین رویداد ثبت تجربه های محرومیت زدایی
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین رویداد ثبت تجربه های محرومیت زدایی «باهم» گفت: در برنامه توانمند سازی، مهمترین رکن موفقیت، جریان گفت وگو است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی «وحید خاوه ای» افزود: برنامه توانمندسازی و پیشرفت و آبادانی مناطق ابعاد اجتماعی دارد و برای دستیابی به موفقیت، نیاز به شناخت، تحلیل، ایده پردازی و برنامه اجرایی مناسب داریم و مهمترین عامل در موفقیت و قاطعیت هر مرحله این است که روی موضوعات مختلف گفت و گو داشت و توافق ایجاد کرد.

وی در این رویداد که با هدف حمایت از حرکت‌های خودجوش مردمی و گروه‌های جهادی محرومیت زدایی برگزار شد، افزود: به اشتراک گذاشتن تجربیات در محرومیت زدایی در رسیدن به نتیجه موفق بسیار موثر است.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: با بررسی این تجربیات می توانیم برنامه های جدید را پیش ببریم. حتی پروژه های شکست خورده هم باید به اشتراک گذاشته شود تا بدانیم در شناخت، تحلیل یا اجرا در کدام قسمت پروژه به غلط رفتار شده که منجر به چنین نتیجه ای شده است.

وی ادامه‌داد: توصیه می‌شود این رویداد با وسعت بیشتری استمرار داشته باشد تا به جای ارائه طرح‌ها در محدوده فعالیت های بنیاد علوی، فضایی ایجاد شود که تجربیات در کل حرکت عمومی خدمت رسانی داوطلبانه به محرومین، تبادل و به گروه‌های بیشتری منتقل شود.

پیش از سخنان مدیرعامل بنیاد علوی، معاون توانمند سازی بنیاد علوی و دبیر نخستین رویداد تجربه های محرومیت زدایی «باهم» به ارائه گزارشی درباره چگونگی مراحل بررسی آثار و نحوه انتخاب برگزیدگان پرداخت .

«عاطفه امرایی» افزود: برنامه ما این است که تجربیات مختلف افرادی که در مناطق هدف کار میدانی می کنند را در اختیار سایر گروه های مردمی بگذاریم.

وی افزود: تجربه‌کاوی و رویدادهای مشابه رویداد امروز، مقدمه مدل‌سازی در حوزه پیشرفت است.

در این نشست همچنین پنج نفر از برگزیدگان رویداد در سخنان کوتاهی به ارائه طرح ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

رونمایی از کتاب «ثبت رویدادهای تجربه نگاری باهم » و تقدیر از برگزیدگان بخش های این رویداد، توسط مدیرعامل بنیاد علوی بخش های بعدی این برنامه بود.

www.alavi-bonyad.com/7666