با حضور معاون آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی/ افتتاح و بهره برداری چند طرح زیرساختی و آموزشی در شهرستان درمیان
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

افتتاح نمادین یک باب واحد مسکونی از 130 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، بهره برداری از بند خاکی دره چرم و افتتاح یک باب واحد آموزشی از برنامه های سفر «رسول محمد قلی» معاون بنیاد علوی به شهرستان درمیان منطقه هدف بنیاد علوی در استان خراسان جنوبی بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این واحدهای مسکونی با حمایت یک میلیارد و 300 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان تکمیل شده است.

بنیاد علوی با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی در ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی با بنیاد مسکن، کمیته امداد، سازمان بهزیستی ، گروه های مردمی و …در این منطقه مشارکت داشته است.

همچنین در آیینی با حضور معاون آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی، بند خاکی روستای دره چرم به بهره برداری رسید.

مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان جنوبی در این مراسم با تقدیر از اقدامات حمایتی بنیاد علوی در حوزه آبخیزداری گفت: سه پروژه بند خاکی توسط بنیاد علوی و با جانمایی و مطالعات منابع طبیعی احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بند خاکی روستای دره عباس و بند خاکی روستای گسک در سال های گذشته به بهره برداری رسیده، افزود: امروز نیز شاهد بهره برداری بند خاکی روستای دره چرم هستیم که امید بسیاری در دل مردم منطقه ایجاد کرده است .

در ادامه سفر معاون بنیاد علوی، وی مدرسه علوی شهید شهریاری در شهر طبس مسینا را افتتاح کرد.

مدرسه علوی شهید شهریاری، سومین مدرسه ای است که با مشارکت بنیاد علوی در شهرستان درمیان ساخته شده است. پیش از این دو مدرسه در روستاهای بورنگ و اشک به بهره برداری رسیده است.

یادآور می شود: خدمات بنیاد علوی در عرصه های مختلف طی سه سال گذشته در شهرستان درمیان به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان آن به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیارد در قالب پروژه های زیر ساختی، توسعه کسب و کار، آبرسانی، مسکن، آموزش، بهداشت و سلامت، آموزش و …اختصاص یافته است.

www.alavi-bonyad.com/7664