استقبال گسترده مردم از دومین نمایشگاه «باور» ویژه بانوان کارآفرین «ایران بان نو»
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

دومین نمایشگاه کارآفرینی ایران بان نو «باور» با برپایی 150 غرفه و عرضه محصولات بانوان کارآفرین (به ویژه سرپرستان خانوار) و فعال حوزه کسب و کار سراسر کشور، هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، در این نمایشگاه که با استقبال گسترده مردم مواجه شده، کسب و کارهای خانگی همچون صنایع دستی، سوغات و مواد غذایی عرضه می شود.

دومین نمایشگاه کارآفرینی ایران بان نو «باور»، به همت مرکز نوآوری اجتماعی “ایران بان نو” و با مشارکت شرکت زرفام بنیاد علوی از بیستم اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد.

فروش محصولات عرضه شده، فراهم شدن محیطی شاد برای حضور خانواده در نمایشگاه ، اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان و پخش زنده از شبکه استانی ، از جمله برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه به شمار می آید.

شرکت زرفام در نظر دارد در سال جاری جهت بازارسازی کارآفرینان مناطق هدف جشنواره هایی را به صورت ملی و استانی در تهران و مراکز استان ها برگزار کرده و زمینه فروش، تجاری سازی (برندینگ)، فعالیت شبکه ای و آموزش آنها را فراهم آورد.

این فعالیت ها با محوریت به کارگیری و مشارکت گروه‌های مردمی طراحی شده و در این مسیر به دور از تصدی گری، گروه های ملی و محلی برای برگزاری این جشنواره ها تقویت خواهند شد.

یادآور می شود: نخستین نمایشگاه کارآفرینی سال گذشته تحت عنوان « جشنواره وحدت اقوام ایرانی » در دریاچه چیتگر تهران برگزار شده بود.

www.alavi-bonyad.com/7656/