در سفر مدیرعامل بنیاد علوی/برنامه های پیشرفت و آبادانی برخی مناطق آذربایجان غربی مرور شد
جمعه 15 اردیبهشت 1402

«وحید خاوه‌ای» مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی، ابتدا از پروژه آبرسانی بخش نازلو در شهرستان ارومیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، بخشی از این پروژه که با حمایت بنیاد در حال انجام است، پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود تا دهه مبارک فجر مراحل تکمیل آن نیز به پایان رسد.

یادآور می‌شود: مراحل تجهیز این پروژه شامل تهیه لوله و اتصالات، توسط شرکت اسکان در حال انجام است.

حضور در منطقه سردشت که به تازگی برنامه پیشرفت و آبادانی مناطق در آن اجرا خواهد شد از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل بنیاد علوی بود.

در این برنامه، از وضعیت مسجد جامع شهرستان میرآباد بازدید و مقرر شد سیمان و میلگرد لازم جهت توسعه این مسجد توسط بنیاد تامین گردد.

همچنین پاره‌ای اقدامات حوزه‌ی زیرساخت از جمله مساعدت در بهسازی راه‌های روستایی، تعمیر و نوسازی مدارس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خاوه‌ای در جلسه‌ای با حضور فرماندار و امام جمعه میرآباد و چند عضو شورای پیشرفت نیز حضور یافت.

در خلال سفر مدیرعامل بنیاد علوی به شهرستان سردشت ارزیابی و امکان‌سنجی برخی اقدامات زیرساختی و عمرانی در این منطقه از جمله بهسازی و آسفالت جاده‌های مواصلاتی روستایی و احداث زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین تقویت صادرات کالا و حمایت از ظرفیت محصولات بومی منطقه مانند عسل، سماق، گردو، از دیگر محورهای مساعدت بنیاد در حوزه‌ی تولید و اشتغال پایدار منطقه عنوان گردید.

خاوه ای همچنین از کارگاه تولید ام دی اف سپیدار بازدید کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی را در این سفر علاوه بر برخی مسئولان استانی، «احسان نمازی زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، «مهدی هاتف» مدیرعامل شرکت اسکان ایران و «علیرضا قزل» مدیرعامل شرکت توسعه تجارت زرفام کیش همراهی می کردند.

www.alavi-bonyad.com/7567/