آغاز طرح نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار در استان قم
یکشنبه 20 فروردین 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم، از آغاز طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار، به همت بنیاد علوی در این استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «مهدی قربانی کرم» گفت: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان، طرح تجهیز، نوسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم، با هدف پیشرفت و آبادانی محلات محروم آغاز شده است .

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم ادامه داد: این طرح در دو مرحله انجام می‌شود که تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار حاشیه شهر قم برای مرحله نخست این طرح در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز لوازم مورد نیاز مدارس و مساجد، تعمیر و نوسازی و رنگ‌آمیزی آن‌ها اختصاص یافته که با همکاری گروه های جهادی استان قم، نوسازی مدارس و تجهیز دیگر مدارس مساجد نیز تا هفته آینده به پایان خواهد رسید

یادآور می شود: طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کمتر برخوردار برای نخستین‌بار در استان قم به همت بنیاد علوی انجام می‌شود و در مرحله دوم نیز، نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان‌های استان نیز اجرایی خواهد شد.

www.alavi-bonyad.com/7281