عزم بنیاد علوی در ایجاد زیر ساخت های آبادانی و پیشرفت در شهرستان کوهدشت
دوشنبه 22 اسفند 1401

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهدشت می گوید: اقدامات زیرساختی و حمایتی بنیاد علوی در شهرستان کوهدشت به عنوان یکی از مناطق هدف بنیاد، تصویری متفاوتی از این منطقه محروم ارائه کرده است.

«امیر حسین ابراهیمی» در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد علوی افزود: تاکنون در کوهدشت که از یک سال و نیم اخیر به عنوان منطقه هدف بنیاد تعیین شده، نزدیک به 8 میلیارد تومان اعتبار صرف اقدامات عمرانی در حوزه های زیرساختی همچون پل سازی ، آبرسانی، و کمک و تجهیز مدرسه و مسجد شده است.

وی بازسازی مدرسه علوی (متوسطه اول و دوم)، ساخت 2 پل در روستاهای خلیفه و چالاب، ساخت کانال سنگی در روستای سراب هومان، اجرای پروژه آبرسانی به روستای دار سیدگل، آبرسانی به روستاهای سفید قبله ، چنار مداوی بالا و پایین در منطقه ضرون، سنگفرش معابر روستای آب چی و بهسازی چشمه ی آب روستا را از جمله اقدامات بنیاد علوی در این شهرستان برشمرد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهدشت همچنین گفت: اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز با حجم 500 لیتر برای بیمارستان امام خمینی شهرستان کوهدشت، فضاسازی محیطی، برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های متعدد نیز توسط این نهاد انجام شده است .

وی افزود: بنیاد علوی با اهدای 42 سری جهیزیه، توزیع 2 هزار بسته لبنی، 1800 بسته معیشتی ، 2.5 تن برنج، اهدای سبد غذایی به مادران باردار دچار سوء تغذیه و نیازمند در 5 مرحله ، توزیع لوازم التحریر برای 500 دانش آموز، توزیع 555 قواره چادر برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اعزام گروهی از زائران اربعین به کربلا، برپایی دوره قرآن پژوهی برای طلاب شهرستان و کمک های مالی به گروه های جهادی ، یاری رسان مردم کوهدشت شده است.

www.alavi-bonyad.com/7115