کمک ۸۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای تجهیز بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مهدی‌کلینیک
سه شنبه 16 اسفند 1401

معاون بنیاد مستضعفان از کمک ۸۵ میلیارد تومانی این بنیاد برای تجهیز بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مهدی کلینیک در تهران به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت کشور پس از پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای» با تشریح جزئیات کمک‌های بنیاد مستضعفان در پروژه بیمارستان مهدی کلینیک اظهار کرد: بنیاد در راستای کمک به نظام درمانی کشور و ارتقاء خدمت‌رسانی در این حوزه به مردم، تلاش کرد تا در حد توان، کمک‌هایی به این پروژه عظیم و تجهیز آن داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: برهمین اساس بنیاد برای کمک به تجهیز این بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی که جزو بزرگترین پروژه‌های بیمارستانی پس از انقلاب است، ۸۵ میلیارد تومان را تخصیص داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با توجه به وسعت محوطه این بیمارستان، بنیاد مستضعفان یک دستگاه ون را برای تسهیل در تردد مراجعان به این بیمارستان به این مرکز واگذار کرد.

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مهدی کلینیک به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت پس از انقلاب اسلامی، دارای بیش از ۵۰۰ تخت بستری، ۲۰۴ تخت ویژه، ۱۱۰ تخت اورژانس، ۴۲ تخت اتاق عمل، ۱۰۲ تخت بستری حاد، ۲۷ تخت آنژیو، ۳۰ تخت بیمارستانی در ۱۸ طبقه احداث شده و دارای مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و ۱۵ اتاق عمل است.

www.alavi-bonyad.com/7062