مدیرعامل شرکت اسکان در مراسم رونمایی از جایزه ملی نصیر: بنیاد در امر مدرسه سازی در مناطق محروم حضوری پر رنگ دارد
یکشنبه 14 اسفند 1401

مدیرعامل شرکت اسکان ایران گفت: بنیاد در کنار وزارت آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی حضوری پررنگ دارد و بر همین اساس علاوه بر تفاهمنامه قبلی با آموزش و پرورش ۶۰۰ کلاس درس در سراسر کشور با اولویت مناطق محروم احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «مهدی هاتف » در مراسم رونمایی از نخستین رویداد ملی جایزه نصیر با محور «قدردانی از خدمات جهادگران حوزه مدرسه سازی»، گفت: محور‌های رویداد نصیر دقیق و قابل اعتناست و می‌تواند نتایج خوبی به بار آورد.

مدیرعامل شرکت اسکان ایران با بیان اینکه چنین رویدادی موجب بهبود سرعت و کیفیت ساخت مدارس می شود ، افزود: بنابر تاکید رئیس بنیاد مستضعفان همواره تلاش می کنیم تا بتوانیم در کنار سازمان نوسازی مدارس، سهمی در مسیر ارزنده مدرسه سازی داشته باشیم.

پیش از سخنان هاتف، رئیس دبیرخانه جایزه ملی نصیر در این مراسم گفت : این رویداد در چهار محور مردمی سازی فعالیت ها، ارتقای شاخص نوآوری، افزایش سرمایه های اجتماعی و تغییر نقش دانش آموزان در ماموریت های سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار می شود.

«علی راشکی» ادامه داد: همه خیران و گروه‌های مردمی و جهادی کمک کار امر مدرسه سازی هستند که نشانه های آن را در گوشه و کنار کشور می‌بینیم و توسعه و شتاب دادن به امرمدرسه سازی از برکات وجود آنهاست.

رویداد ملی «جایزه نصیر» با ابتکار سازمان نوسازی مدارس کشور در ترسیم نقش و جایگاه مهم گروه های جهادی و مردمی در موضوع مدرسه سازی (تیرماه سال آینده) برگزار می شود.

www.alavi-bonyad.com/6990/