مدیرعامل بنیاد علوی اعلام کرد: تامین مسکن محرومان مهمترین اولویت شهرستان خاتم است
چهارشنبه 10 اسفند 1401

مدیرعامل بنیاد علوی کشور در جلسه شورای پیشرفت و آبادانی شهرستان خاتم گفت: این شهر به عنوان منطقه هدف طرح های آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در اولویت قرار گرفته و همزمان تامین مسکن ضروری ترین نیاز مردم این شهر است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای» در این جلسه و در پی سفر یک روزه به استان یزد افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته مقرر شد، نیازهای شهرستان خاتم در طرح های عمران شهری و روستایی در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمان، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

خاوه ای تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت های شهرستان خاتم تأمین مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده‌های دارای دو معلول است .

وی افزود: اقتصاد مردم شهرستان خاتم برپایه کشاورزی و دامداری استوار است و با پتانسیل های بسیار خوب این شهرستان در حوزه کشاورزی می توان اشتغالزایی خوبی را در این شهرستان فراهم کرد.

به گفته وی، بخش اعظمی از حمایت های بنیاد علوی در حوزه اشتغال، اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی است تا صاحبان کسب و کار خرد در ادامه بتوانند آن را توسعه دهند.

خاوه ای افزود: همگام با اعطای تسهیلات، دوره‌های آموزشی و توانمند سازی افراد در رشته های اولویت دار هر منطقه از سوی بنیاد علوی برگزار می‌شود.

/www.alavi-bonyad.com/6965