در نشست با دبیران نهادهای آبادانی و پیشرفت استان کرمان اعلام شد/ تاکید مدیرعامل بنیاد علوی بر استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی
چهارشنبه 10 اسفند 1401

مدیرعامل بنیاد علوی می گوید: نهادهای آبادانی و پیشرفت می توانند با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی و سپردن برخی کارها به آنها، در خدمت رسانی به محرومان خود موفق تر عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای» در نشستی با دبیران نهادهای آبادانی و پیشرفت استان کرمان، با اشاره براینکه باید نهادها با ظرفیت های در اختیار، کارها را به پیش ببرند، افزود: می توان فعالیت هایی چون توزیع بسته های معیشتی، انجام مبلمان شهری، احداث زمین های چمن مصنوعی و غیره را به گروه های فعال جهادی و مردمی سپرد.

وی در ادامه نشست با تاکید بر شناسایی ظرفیت های موجود در مناطق هدف بنیاد علوی تصریح کرد: تشکیل شورای پیشرفت درهم افزایی نقش مهمی ایفا می کند و راه اندازی آن را باید جدی تر دنبال کنید.

خاوه ای این نکته را نیز گفت که در حال حاضر اقدامات خوب و قابل تقدیری توسط نهادهای آبادانی و پیشرفت در سراسر کشور در حال انجام است.

وی در این نشست همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده و پروژه های در دست اقدام ، توسط نهادهای آبادانی و پیشرفت در مناطق تاکید کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به تهیه کلیات بودجه سال 1402 این بنیاد، از دبیران نهادها خواست تا با توجه به سرفصل های بودجه نیازهای خود را اعلام کنند.

در ابتدای این نشست که در پی سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد علوی به استان کرمان صورت گرفت، دبیران نهادهای آبادانی و پیشرفت مناطق این استان ، برخی مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

www.alavi-bonyad.com/6947